
Στο άρθρο μου που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη (21/05), στην ημερήσια ψηφιακή εφημερίδα Political.gr, υπογράμμισα πως η σύσταση Ανταλλακτηρίου Τιμών & Κέντρου Logistics στον ακριτικό Έβρο συνιστά μία κομβικής σημασίας στρατηγική πρόταση, η υλοποίηση της οποίας δύναται να συμβάλλει καταλυτικά, σε λειτουργική συνέργεια με την Θαλάσσια Ν.Εγνατία, στην θωράκιση του παραγωγικού ιστού της χώρας, επανακαθορίζοντας την εγχώρια αγροτική οικονομία!
👇Συγκεκριμένα, ανέφερα τα εξής:
🔹Προωθώ στρατηγικά, μεθοδικά και στοχευμένα, την υλοποίηση της πρότασής μου περί της ίδρυσης ενός εγχωρίου Ανταλλακτηρίου – Χρηματιστηρίου Τιμών Αγροτικών Προϊόντων μέσω ΣΔΙΤ στην Αλεξανδρούπολη, το οποίο θα λειτουργήσει ως ρυθμιστικός μοχλός διαφάνειας και δικαιοσύνης στη διαμόρφωση των τιμών!
🔹Στόχο αποτελεί η αποδέσμευση από εξωγενείς στραβλώσεις και κατευθυνόμενες πρακτικές από ανάλογα σχήματα και δομές που λειτουργούν σε γειτονικές χώρες, αποκαθιστώντας την ισορροπία και ενισχύοντας την διαπραγματευτική ισχύ της χώρας μας!
🔹Παράλληλα, προτείνω την ταυτόχρονη ανάπτυξη ενός Διεθνούς Κέντρου Logistics στον λιμένα της Αλεξανδρούπολης, αποσκοπώντας στη δημιουργία δικτύου εξειδικευμένων αποθηκευτικών υποδομών στο εσωτερικό του Νομού, με την αρωγή των στρατηγικών μας εταίρων και συμμάχων!
🔹Κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα ενισχυθεί η πρόσβαση των εγχώριων προϊόντων μας σε διεθνείς αγορές, καθιστώντας τα, συγχρόνως, πλέον ανταγωνιστικά, λόγω μειωμένου κόστους μεταφοράς, αυξημένης εφοδιαστικής ευελιξίας και νέων δυνατοτήτων εμπορικής διασύνδεσης!
🔹Σε αυτό το πλαίσιο, η ήδη δρομολογημένη σύγχρονη θαλάσσια γραμμή εμπορευματικών μεταφορών που θα συνδέει τον λιμένα της Αλεξανδρούπολης με τον Πειραιά, με ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη, μέσω Ro-Ro οχηματαγωγών, συνιστά κρίσιμο βήμα προς την υλοποίηση του εν λόγω οράματος.
🔹Η θέση της σε λειτουργία θα αποτελέσει το έναυσμα για την ενεργοποίηση της Νέας Θαλάσσιας Εγνατίας, μιας διαχρονικής διεκδίκησης που οραματίζομαι και προβάλλω με αταλάντευτη συνέπεια, τονίζοντας πως με την συνδυασμένη δράση της οδικής Ν.Εγνατία, δύναται να συγκροτήσει ένα συμπαγές και ενιαίο δίκτυο υποδομών, μετατρέποντάς την ακριτική περιοχή σε πυλώνα του εγχώριου εμπορίου κι όχι μόνον!
🔹Ενώ, καθώς θα παγιώνουμε την παρουσία μας στο Β/Α Αιγαίο, θα στραφούμε, όπως επιβάλλεται ιστορικά αλλά και ηθικά προς τα πονεμένα μας νησιά, Ίμβρο και Τένεδο, εντάσσοντάς τα, σε συνεννόηση με την γείτονα, στην αναφερθείσα εμπορική διαδρομή, προωθώντας, συγχρόνως, την διασυνοριακή οικονομική συνεργασία, τον αμοιβαίο σεβασμό και την ειρήνη.
🔗Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο μου στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.political.gr/political-21-05-25/